PREČU PASŪTĪŠANA

Visi pasūtījumi tiek pieņemti attālināti:

  • Pasūtot interneta veikalā
  • Ar e-pasta starpniecību – info@sonnerie.lv

Veicot pasūtījumu Jus piekrītat www.sonnerie.lv privātuma politikai.

 

NORĒĶINU VEIDI

Pasūtot preces www.sonnerie Jūs varat norēķināties šādos veidos:

  • Skaidrā naudā  – varat veikt apmaksu, preci saņemat “ Sonnerie Beauty Clinic” Lācplēša ielā 41, Rīgā.
  • Bankas pārskaitījums – veicot naudas pārskaitījumu uz mūsu kontu saskaņā ar rēķinu, kas tiks nosūtīts uz Jūsu e-pastu pēc pasūtījuma apstiprinājuma.
  • Maksājuma mērķī norādiet jūsu pasūtījuma numuru;
  • Ar maksājumu karti – MasterCard un VISA kartēm pēc pasūtījuma noformēšanas.

PREČU PIEGĀDE

Prece tiek piegādāta tikai Latvijas teritorijā.

Preču piegādi nodrošinām 1 – 5 darba dienu laikā.

  • Preces saņemšana “Sonnerie Beauty Clinic” Lāčplēša iela 41, Rīga  – bezmaksas (saņemšanas laiku iepriekš saskaņojot
  • Kurjers – Cena 5.00 EUR
  • Preču piegāde uz Omniva pakomātiem   – Cena 3.00 EUR
    (Obligāti norādīt izvēlēto Omniva pakomātu)

 

 

 

 

 


 

1.1 Piegāde visā Latvijas teritorijā ar kurjeru

Preces Latvijā tiek piegādātas 1-3 dienu laikā.

Kurjers piegādās Jūsu pasūtījumu vēlamajā vietā – darba vietā, mājās vai citā Jūsu norādītā adresē. Šī piegādes veida dēļ, jums ir jāsniedz sekojoša informācija:

a) precīza piegādes adrese (piegādes adrese var atšķirties no pircēja adreses);

b) mobilā tālruņa numurs;

Piegādes dienā Jūs saņemsiet kurjera zvanu par vēlamo piegādes laiku.

 


 

2.1 Preču piegāde uz Omniva pakomātiem

Informācija par piegādāto sūtījumu Jums tiks nosūtīta īsziņā. Izņemiet sūtījumu Jums ērtā laikā. Sūtījumu termināļi ir pieejami 24 stundas diennaktī.

Sūtījuma saņemšanai Jums būs nepieciešams individuāls durvju kods, ko nosūtīsim īsziņā/e-pastā. Pēc durvju koda ievadīšanas pakomātā, atvērsies tā skapīša durvis, kurā ievietots Jums adresētais sūtījums.

Ja septiņu dienu laikā sūtījums no pakomāta netiks izņemts, tad tas tiks nosūtīts atpakaļ nosūtītājam.

 


Ja pieņemot sūtījumu novērojat sūtījuma defektu, nekavējoties ziņojiet par to – preces piegādes brīdī aizpildot preces apmaiņas vai pirkuma summas atmaksas aktu.

Ja pieņemot un parakstot sūtījuma pavadzīmi Pircējs nepievieno komentāru, tiek uzskatīts, ka sūtījums tiek saņemts labā stāvokli, bez bojājumiem.